De reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marlous - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marlous - WaarBenJij.nu

Door: Marlous

Blijf op de hoogte en volg Marlous

13 Oktober 2017 | Nederland, Amsterdam

Alles verdwijnt tot er alleen nog Zo... we zitten nu een uurtje in de kist. Ik zit bij het raam. Eigenlijk Nick z'n plek. Mooi uitzicht, we vliegen ahw met de tijd en het licht mee. Ik zag het laatste stukje Nederland verdwijnen.. Dag Scheveningse Pier bedekt met allemaal plukken watten. Dag Nederlands strand.. dag iedereen die ik lief heb. Dat vakantie gebeuren is leuk hoor maar ik merk dat ik op m'n ouwe dag meer moeite krijg om mensen die ik lief heb voor een tijdje te verlaten.
Alles verdwijnt tot er alleen nog maar zee over is met daarboven honderden plukjes watten. Prachtig gezicht boven die zilveren plas water. We vertrokken 12/10-2017 om ong. 11.20 en komen 12/10 ong. 15.15 aan op A.Pengel. Terwijl het bijna 9 h vliegen is naar de luchthaven te Paramaribo; in volksmond nog steeds Zanderij. Midden in de jungle zegt Nick.
De purser loopt langs met drinken. Kom op met die zooi m'n tong is net een lap leer

• 13 Oktober 2017 - 13:19

Frances:

Ik heb dat ook tijdens het wegvliegen; enorme melancholie en toch ook genieten van de vlucht en het hemelse uitzicht.

• 13 Oktober 2017 - 19:11

Thijs:

Halo Marlous,
    Iig: je bent op weg! Geen terugkeer mogelijk als je eenmaal in het vliegtuig zit. Er zit geen noodrem in, hoogop een parachute. Maar dat schijnt pittig extra te kosten. Das niet Nicks.
    Ik denk altijd; eindelijk weg hier, kan dat vliegding niet wat sneller...
    Veel plezier in Paramaribo.